Postzegels zijn service-artikelen. Op deze producten zit geen handelsmarge, maar uiteraard worden er wel kosten gemaakt voor het verzenden. Deze kosten worden door de meeste webwinkels doorberekend in de verkoopprijs op alle producten. Ook DiscountOffice.nl zou ervoor kunnen kiezen om elke klant meer te laten betalen door postzegels te verkopen zonder een toeslag te berekenen.
Dit vinden wij echter niet eerlijk omdat op die manier onze klanten, die deze service-artikelen niet bestellen, uiteindelijk toch opdraaien voor deze kosten door hogere verkoopprijzen.
Lege batterijen stopt u niet in de afvalbak maar levert u in bij één van de vele inleverpunten, zoals winkels, supermarkten, bouwmarkten, milieustraten en meer.
Het is belangrijk om batterijen te scheiden, niet alleen vanwege de schadelijke stoffen voor mens, dier en milieu, maar ook omdat batterijen waardevolle metalen bevatten die gerecycled kunnen worden.
Afhankelijk van het type batterij gelden verschillende regels m.b.t. een veilige opslag en inzameling:
Lithium-ion-accu’s en batterijen:
Lithium-ion-accu’s en batterijen gelden als gevaarlijke goederen. Lever ze daarom altijd in volgens de veiligheidsvoorschriften: bewaar ze in speciale veiligheidscontainers en vervoer geen beschadigde exemplaren. Zo voorkomt u moeilijk te blussen brand en het vrijkomen van giftige gassen.
Industriële batterijen en accu’s:
Loodaccu’s zijn bijna volledig te recyclen, maar moeten wel op de juiste manier worden afgevoerd. Vervoer ze in speciale veiligheidscontainers om lekkage van zwavelzuur te voorkomen. U kunt ze gratis en wettelijk correct inleveren bij o.a. benzinestations, autogarages en milieustraten.
AA batterijen, AAA batterijen, knoopcel batterijen en overige batterijen:
Deze batterijen kunnen worden ingeleverd via het openbare recyclesysteem. Inzamelpunten vindt u bijvoorbeeld in winkels, basisscholen of bij gemeentelijke afvalverwerkingsbedrijven.Lever ze gratis in bij een inzamelpunt in de buurt. Kijk hier voor het inzamelpunt bij jou in de buurt!'
Voor particuliere klanten is het niet mogelijk om op rekening te kopen.
Alleen bedrijven, scholen en instellingen kunnen op rekening bestellen.
Bedrijven kunnen levering op rekening aanvragen tijdens het bestelproces met opgave van hun BTW- en KVK-nummer. Na een positief oordeel vanuit de toetsing van de kredietwaardigheid wordt de bestelling verwerkt en kunt u achteraf betalen, mocht de toetsing negatief zijn dan wordt u daarover geïnformeerd.
Betaalt u uw eerste bestelling wel vooruit, bijvoorbeeld via iDeal, dan zal dit de levering versnellen.
Bestelt u namens een (semi-)overheidsinstelling (bijv. school), dan wordt uw bestelling direct op rekening geleverd.
De betalingstermijn kan op verzoek ingesteld worden aan de eisen van uw organisatie.
U bent niet verplicht het Kamer-van-Koophandel-nummer in te vullen, tenzij u op rekening koopt. Overheidsinstellingen en beoefenaren van vrije beroepen kunnen op verzoek ook op rekening kopen zonder het invullen van een KvK nummer.
Als u het BTW-nummer invult, komt dat op uw factuur te staan. Dat is verplicht voor ondernemers en instellingen die niet in Nederland gevestigd zijn, maar wel binnen de EU en gebruik willen maken van het ICL-tarief. Dit BTW-nummer wordt getoetst.
Bij DiscountOffice.nl kunt u op verschillende manieren uw bestellingen plaatsen.
U kunt ervoor kiezen om zelf uw bestelling in de webshop te plaatsen door de artikelen toe te voegen aan uw winkelwagentje en stapsgewijs uw bestelling af te ronden.
Ook is het mogelijk om vanuit uw eigen ERP-systeem door middel van een OCI-koppeling uw bestellingen te plaatsen. De volledige catalogus van DiscountOffice.nl wordt beschikbaar gemaakt in uw inkoopsysteem. Meer informatie hierover kunt u vinden op onze OCI informatie pagina.
Vervolgens rondt u de bestelling met de juiste referenties en accordering af in uw eigen vertrouwde omgeving. U kunt uw inkooporder als cXML of als PDF terugsturen naar DiscountOffice.nl.
Voor het verwerken van uw PDF inkooporder worden verwerkingskosten berekend. Deze verwerkingskosten vervallen als u de inkooporder als cXML naar DiscountOffice.nl verstuurt.
Mocht u er toch de voorkeur aangeven om uw bestelling via fax of e-mail [email protected] aan ons door te geven, vergeet dan niet de volgende gegevens te vermelden:
Voor het verwerken van uw bestelling per fax of e-mail gelden dezelfde verwerkingskosten (en eventuele verzendkosten) als voor het verwerken van een PDF inkooporder.
Om misverstanden te voorkomen over het soort product en de aantallen die u wilt bestellen, is het niet mogelijk per telefoon bij ons een bestelling te plaatsen.
Iedereen mag bestellen, ook u als particulier.
U betaalt niet meer, maar er zijn wel een paar verschillen met zakelijke klanten. Op rekening bestellen kan niet: wij vragen u een keus te maken uit de beschikbare betalingsopties.
Verder geniet u conform de Wet Koop op Afstand en onze retourvoorwaarden van de rechten die u als consument heeft om een bestelling retour te sturen conform onze algemene voorwaarden.
Heeft u al een account en wilt u inloggen?
Op de inlogpagina kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u is toegezonden na registratie.
Kunt u dit wachtwoord niet meer terugvinden? Volg dan de link 'Wachtwoord vergeten?' onderaan de inlogpagina en vul uw e-mailadres in. In de e-mail die u wordt toegestuurd volgt u de opgegeven eenmalige link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Komt u er niet uit? Neemt dan contact op met onze afdeling klantenservice.
De snelste en gemakkelijkste manier om te betalen is via de online betaalmogelijkheden die in samenwerking met betalingspartner CM.com worden geboden of met iDeal waarmee u kunt betalen via uw eigen online bankier.
Klik hier voor meer informatie.
U krijgt namelijk altijd direct de beste prijs, mede afhankelijk van het aantal dat u bestelt wordt direct al een korting berekend. Bovendien zijn ook de verzendkosten afhankelijk van de orderwaarde.
Er zijn helaas oplichters actief die websites met nepcodes opzetten waar webwinkels buiten hun medeweten worden vermeld. Deze websites halen hun inkomsten uit advertenties maar hun kortingscodes (coupon codes) zijn nep. Helaas is hier lastig wat aan te doen.
Als een artikel op voorraad is, is de gemiddelde levertijd normaliter 1 à 2 werkdagen.
Service-artikelen, die wij niet op voorraad houden, worden bij de betreffende fabrikant voor u besteld. In dit geval houdt u best rekening met een levertijd van ongeveer 10 werkdagen. In uitzonderingsgevallen kan dit nog iets langer duren.
De levertijd gaat in op het moment dat wij uw betaling ontvangen hebben, of in geval van levering op rekening , het moment dat wij uw bestelling binnen hebben en een toetsing (nieuwe zakelijke klanten) hebben kunnen uitvoeren.
De verwachte levertijd staat in principe altijd vermeld bij de details van het artikel en op uw orderbevestiging als u uw bestelling geplaatst heeft.
Mocht dit niet het geval zijn, of heeft u er toch nog vragen over, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
Om de prijzen van de artikelen zo laag mogelijk te houden is het noodzakelijk een reële bijdrage aan de verzendkosten te berekenen.
Klik hier voor meer informatie.
Dit is helaas niet mogelijk om diverse redenen.
De tienduizenden verschillende artikelen in ons assortiment worden vanuit meerdere magazijnen geleverd. Elke grote of kleine order doorloopt dezelfde procedure, waarvoor kosten gemaakt worden.
Vanwege de scherpe prijzen moeten bij kleinere bestellingen de order- en verzendkosten aan u doorberekend worden. De werkelijke kosten voor het verzenden van de producten zitten niet in de productprijzen verrekend, hierdoor betaalt u nooit teveel. Het is hierbij niet van belang of uw bestelling wel of niet in de brievenbus past.
U profiteert optimaal van de laagste prijzen als u meerdere artikelen tegelijk bestelt. Hoe meer u bestelt, hoe minder kosten aan u berekend hoeven te worden.
DiscountOffice.nl biedt een zeer compleet assortiment en u vindt ongetwijfeld nog meer bruikbare en voordelige artikelen om uw bestelkosten te drukken.
Hiervoor kunnen meerdere redenen zijn:
1. Er is een fout gemaakt bij het klaarmaken van uw bestelling.
U kunt dit heel eenvoudig nagaan door de inhoud volgens de pakbon en de inhoud van uw pakket met elkaar te vergelijken. Komen die niet overeen, dan is er een fout gemaakt. U kunt dit dan het beste melden via het retourformulier conform onze algemene voorwaarden, zodat wij de fout voor u kunnen herstellen.
2. Het artikel van uw keuze was tijdelijk niet leverbaar.
Als de inhoud volgens de pakbon en de inhoud van het pakket overeenkomen, maar er ontbreken wel artikelen, dan waren de artikelen van uw keuze niet leverbaar. Op uw orderbevestiging staat de verwachte levertijd vermeld. Zodra de artikelen weer op voorraad zijn worden ze zo spoedig mogelijk kosteloos nageleverd.
3. De nog niet geleverde artikelen komen uit een ander magazijn.
Onze artikelen komen uit verschillende magazijnen, hierdoor kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere delen door diverse vervoerders geleverd wordt. Op uw orderbevestiging staat per artikel de verwachte levertijd vermeld. Verder kunt u, indien beschikbaar, de track & trace informatie inzien in het gebruikersmenu bij de verzendinformatie. Hier kunt u zien of uw bestelling eventueel in meerdere zendingen geleverd wordt.
Heeft u nog een vraag over de verzendinformatie? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Mocht een artikel, ondanks de zorg die eraan besteed werd, beschadigd bij u aankomen, dan wordt dit uiteraard zo snel mogelijk vervangen. Ons advies is om niet voor ontvangst te tekenen als de verpakking en ook het product al zichtbaar beschadigd is.
Wel verzoeken wij u de beschadigde ontvangst binnen 24 uur te melden. Dit kunt u het beste doen via het retourformulier. Onze afdeling retouren neemt dan z.s.m. contact met u op. Als u meteen een foto mee stuurt zorgt dit voor een snellere afhandeling.
Als u een artikel heeft besteld en u wilt dit terugsturen omdat u een vergissing hebt gemaakt bij het bestellen, of omdat u een andere voorstelling van het artikel had, dan is dit in principe mogelijk.
Wij verzoeken u een melding te maken via het retourformulier conform onze algemene voorwaarden. Onze afdeling retouren beoordeelt uw retouraanvraag en informeert u per e-mail of deze aanvraag wordt geaccordeerd.
Afhankelijk van de situatie gelden voor particuliere en zakelijke klanten afwijkende retourvoorwaarden.
Meldingen via mail of telefoon worden in principe niet in behandeling genomen, het gebruik van het retourformulier is noodzakelijk.
Om uw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te verwerken werken de meeste van onze magazijnen met geautomatiseerde processen.
Hierdoor wordt er gebruik gemaakt van een standaardformaat doos waarmee de gemiddelde bestelling met meerdere artikelen wordt verzonden.
Constant zijn de magazijnen bezig om de processen te verbeteren waardoor nu ook aangepaste formaten aan de inhoud worden toegepast.
Als u bij ons een artikel heeft aangeschaft dat kapot gaat, probeert u dan te achterhalen wat de garantietermijn is en meldt u het defect via het retourformulier.
Wij zullen bij de fabrikant nagaan wat de juiste procedure is. Is er geen informatie over de garantietermijn of denkt u ondanks het verstrijken ervan toch recht te hebben op kosteloze vervanging of reparatie, neemt u dan ook contact met ons op. Wij zullen ons best doen u hiermee te helpen.